Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 5, 2012
Image Size
382 KB
Resolution
784×744
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,946 (5 today)
Favourites
192 (who?)
Comments
20
×
Before and After meme by ko-yamii Before and After meme by ko-yamii
uhh....um....I blame Tumblr and YG entertainment !!
jk

Please don't critique. I did this for fun, not critiques....

ah...shouldn't have to tell anyone that lol
idk what the pose is about...


Arctic LlieŠ of "SIN" belongs to me. Do not use without my permission.
BLANKKK??: [link]
--------------------------------------------------------------------------
:bulletred:Tumblr Anipan Twitter Youtube :bulletred:
Add a Comment:
 
:icondark-spectrumds:
Dark-SpectrumDS Oct 12, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, this is a great improvement!^^ I actually remember when you used to draw in the style like the one on the left. It great to see how far you've come, still.:D
Reply
:iconminakeyita:
Aww Big Difference,LOVE<LOVE It^^~xoxox~
Reply
:iconoolittlelemonoo:
oOLittleLemonOo Oct 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Beside the pose... I can't really say it's a remake of the ''before'' pic'.
Reply
:iconmanoukversie07:
Manoukversie07 Oct 7, 2012  Student General Artist
Unicorn <3
Reply
:iconvellusii:
I love your work past and present but I definetly think your character design has improved alot, more detail and attitude. You're so amazing at what you do keep up the great work.
Reply
:iconsukada-shing:
sukada-shing Oct 5, 2012  Hobbyist General Artist
ooo yeah! YG entertainment! ♥
Reply
:iconlyricsfriend:
lyricsfriend Oct 5, 2012
KO YOU LOOK SEXY BEFORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconxjessie-chan:
xJessie-chan Oct 5, 2012  Hobbyist General Artist
I LOVE YOU!!


....ugh sorry for that >////< I love your art!
Reply
:iconcygnetzzz:
//pokes his bellybutton

yum....
Reply
:icondemonchroniclesowner:
DemonChroniclesOwner Oct 5, 2012  Student Digital Artist
H-He really transformed O.O
Reply
Add a Comment: