Shop Mobile More Submit  Join Login
Sketch and Tumblr dummmpp by ko-yamii Sketch and Tumblr dummmpp by ko-yamii
Excuse me while I dump this hereeee lol
Just some jazz from my tumblr and random sketches from aug till now haha
these are all my OC (except...ass- i mean ash), some you've already seen & some new ones too! there's gender bender fuu/kohara...adventure time kuro...reaper and just random things....random...fails...lol

I've never made a sketch dump before....I think this looks alot messier then other people's lol I might finish the kuro/kohara one tho...idk...feel free to get your cheap laughs out, what is sketching? what is air?

Šall oc belong to me .
:icondonotuseplz::iconmyartplz:
--------------------------------------------------------------------------
:bulletred:Tumblr Anipan Twitter:bulletred:
Add a Comment:
 
:iconthetragicnightmare:
TheTragicNightmare Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
This never showed up in my messages. YOu should make a journal about that...
Reply
:icon13on13on:
13on13on Featured By Owner Dec 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Your artwork!!! :iconpotatodanceplz:

IT SO FREAKIN-HNGGGGGG....

i lurve it ;A;
Reply
:iconblstar:
BLstar Featured By Owner Nov 20, 2012
I'M IN LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Reply
:iconomoilomo:
omoilomo Featured By Owner Nov 16, 2012
Love it, and ahah <3 teh adventure time kuro. :p
Reply
:icondangerwolf17:
dangerwolf17 Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist General Artist
What is your twitter and tumblr names?
Reply
:iconacatomg:
ACatOMG Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Artist
DAFAQ? WHY IS YOUR ART SO GOOD WHEN IT'S JUST SKETCHES?

I'm so jealous. You can't even comprehend it. TEACH ME YOUR WAYZ.

Dude, I do stuff like that all the time in Science class, which is really boring. I still listen though, so it's all good.

I would totally hit on Fuu in either gender. Of course, I'd probably get my heart ripped out and eaten so...

AND WHO ARE THOSE EXTREMELY SEXY THINGS CALLED IZZY AND LYNX-
*shot for rambling*
Reply
:iconbureaupillows:
bureaupillows Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
nnggghhhh.. (ಥ﹏ಥ) y u so good at this?!
even if these are just sketches...
i really love your art :heart:
Reply
:iconklowncat:
KlownCat Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
How do you draw faces like that?
Reply
:iconkuraiaoi:
KuraiAoi Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
...I ador the texture of your sketching. Mother of god. I don't understand how people do that...hhhhhhhhhhhhhhhhh
teach me your ways ko-senpai. please. please. PLEAAAAAAAAAAAAASE ;A;

:heart::heart: :Really good job though bby. Some of these should be finished plz kthnx<3
Reply
:iconshosevanil:
ShoseVanil Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
*O* PERFECT
Reply
:iconshirazen:
Shirazen Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
if ash ever looked like that in pkmon, i wouldve watched it!
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
haha! thank you very much XDD
Reply
:iconhpnstartrek:
HpNStarTrek Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Arctic!
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
yep!:heart: haha I love drawing him >.<
Reply
:iconhpnstartrek:
HpNStarTrek Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
He's my favourite... But it's not like I don't love your other oc's too. I just like... Think Arctic is so cool, but all your oc's are awesome.
Reply
:iconxjessie-chan:
xJessie-chan Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
Love your sketches xD
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
thank you very much!
Reply
:iconxjessie-chan:
xJessie-chan Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
Welcome ^.^
Reply
:iconaku-ro:
aku-ro Featured By Owner Nov 9, 2012
I think it looks perfectly fine~ it's a dump afterall LMAO e v e)/ :icondesucheeksplz:
UNFFFFF Your styrruuu.. SAO BUTIFULL ...LEONNN! <3
:iconuhuhuhuplz:
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
you think so?? <3333 thank you^^ yeah super dump lol
aww thank you very much!:hug: haha
Reply
:iconaku-ro:
aku-ro Featured By Owner Nov 10, 2012
Yes I do~ o v o and you're welcome KO! :iconryojidaisyplz:
Reply
:iconchibi-1-chan:
chibi-1-chan Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
dat ash :icondatashplz:
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
haha thank you XDD
Reply
:iconvlewis123:
vlewis123 Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^U^ awesome style, i've always loved the realistic style :3
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
Thank you very much!^^
Reply
:iconvlewis123:
vlewis123 Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome ^^
Reply
:iconjuliusarmandobelmont:
juliusarmandobelmont Featured By Owner Nov 9, 2012
damn i love your draw style....and thats ash ketchum over there?
Reply
:iconko-yamii:
ko-yamii Featured By Owner Nov 9, 2012  Student Digital Artist
Thank you! haha yeah, I kinda miss the old pokemon :iconcryforeverplz: ...but I drew it for my nephew XD
Reply
:iconjuliusarmandobelmont:
juliusarmandobelmont Featured By Owner Nov 9, 2012
ooo thats soo sweet and i also miss the old pokemon afther season 4 i kinde of lost interest .-.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 9, 2012
Image Size
1.9 MB
Resolution
1500×2400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,073
Favourites
367 (who?)
Comments
29
×